niedziela, 14 grudnia 2014

Rozdział VII


 Dzisiaj krótki rozdział. Jutro pojawi się cnd.: )
Rozdział VII
-Sasuke?
-Hina...Zmieniłaś się.
-A no może trochę.
-Możemy porozmawiać?
-Wybacz jestem w pracy!
-Hinata ja nie chciałęm....
-Czy mogę panu coś podać?
-Hinata porozmawiaj ze mną-zdesperowany chłopak przyciągnął młodą dziewczynę do siebie.
-Sasuke puść. Porozmawiamy innym razem.
-Ale ja chcę teraz!
-Sasuke! Nie rozumiesz że jestem w pracy!
-Przepraszam.-Chłopak puścił dziewczynę i wyszedł  knajpy.
-Sasuke- dziewczyna popatrzyła w jego kierunku pustym wzrokiem.
*Tydzień później*
-Hinata wstawaj! Spóźnimy się do szkoły do drzwi biało okiej dobijały się przyjaciółki.
-Hai hai już idę!
Po 5 minutach z pokoju wyszła dziewczyna ubrana w mundurek szkolny.
-Hina mundureczek ci pasuje!
-Dzięki dziewczyny. No to co idziemy?
-Jasne.
W drodze do szkoły dziewczyny śmiały się i rozmawiały o pierdołach.
-Ej zobacz jaki zajebisty motocykl!
-Widzę.
-Podejdziemy bliżej?
-No okej.
Dziewczyny podbiegły do motocykla. Motocykl to była honda cbr.Zielona. Lecz niespodziewanie przyszedł jej właściciel.
-Hej co wy tu robicie?-Chłopak zapytał zaszokowane dziewczyny.
-A no chciałyśmy zobaczyć motocykl-Odpowiedziała speszona Hinata.
-A może chcecie się przejechać?
-Chętnie- Do rozmowy włączyła się Nita
-Nita!- Krzyknęły do niej dziewczyny
-No co?
-Witajcie jestem Kein
-Ja jestem Nita, a to Hinata i Kiki- Wskazała na stojące dziewczyny.
-Może wymienimy się numerami telefonów?
-Jasne zgodziła się Nita.
-Podaj mi swój zadzwonię do ciebie.
-Jasne.
Podczas dyktowania numeru telefonu przez dziewczynę. Obok nich przejechało srebne kawasaki ninja 250r. Drugi motocyklista stanął przy Keinie.
-Witaj stary, gdzieś tak długo się szwendał?-Kein rzekł do chłopak który ściągał kask.
-Wybacz.- Jego wzrok utknął na Hinace.
-To są Nita, Kiki i Hinata- Kein wskazał ręką na dziewczyny. - Dziewczyny to Aktio
-Witaj - powiedziały chórkiem
-Cześć -odpowiedział
-Hej dziewczyny bo się spóźnimy do szkoły- Krzyknęła Kiki
-Macie może czas po szkole ? -Zapytał Kein
-Ja mam- Krzyknęła Nita-Hinata też ma
-To świetnie wpadniemy bo was.

Chłopcy patrzyli jak sylwetki młodych dziewczyn znikają za murami szkoły i oddalili się, lecz nikt nie wiedział, że całemu zdarzenie przypatruje się pewien czarno włosy chłopak.

1 komentarz:

  1. no w koncu! tyle czekałam ;>
    nowe postacie? jak cudownie! pisz bo niecierpliwie czekam na wiecej!

    OdpowiedzUsuń